
Tijdens mijn IT-carrière heb ik als interim verschillende rollen gehad binnen meerdere organisaties. Toch was ik uiteindelijk op zoek naar een nieuwe functie bij een organisatie waar ik nog meer van toegevoegde waarde kon zijn.
JEX is een jong, snelgroeiend bedrijf. De organisatie stond meteen open voor de kennis en ervaring die ik met me meebracht. Wat me ook vooral aansprak, waren de ambitieuze plannen voor het opschudden van het werkveld van en de markt voor uitzendbureaus. En door de goede inzet op automatisering binnen het bedrijf zijn deze ambities ook zeker haalbaar.
Dat JEX openstaat voor iedereen was al heel snel duidelijk toen ik begon. Ik heb namelijk niet heel veel inhoudelijke ervaring in de uitzendbranche, maar ben hier heel snel in meegenomen door mijn collega’s. Nu kan ik mij concentreren op het onderzoeken en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten die zeker het verschil kunnen maken. Nieuwe functionaliteiten die het uitzendproces via onze software nog makkelijker en flexibeler gaan laten verlopen voor zowel inleners, als uitleners.
Ik ben nu bij JEX als Business Analist aan de slag gegaan. In deze rol mag ik me gaan richten op de automatisering, die hier heel interessant en dynamisch is. Niet als interim, maar als vaste kracht. Omdat ik geloof heb in de plannen die er nu liggen om de markt op te schudden. Als je kijkt naar de exposure die JEX nu creëert binnen de branche, worden die plannen steeds duidelijker. Mede door de organisatie die hiervoor wordt neergezet. Het valt mij namelijk ook op dat JEX als merk steeds vaker voorbijkomt.
Ondanks dat ik nu de gemiddelde leeftijd van JEX omhoog heb gehaald, voel ik me geen oude bok. Ik heb nooit een probleem gehad met het werken met jongere mensen. Jong van geest noemen ze dat, toch? De jeugd is de toekomst en ik werk graag mee aan een mooie toekomst.
Kortom: het is heel erg leuk om deel uit te maken van zo’n bruisende organisatie!
“Ik werk graag mee aan een mooie toekomst.”
- Roel Schmitz
Bijzonder hoe soms je grootste uitdaging ook je grootste kracht kan zijn. Als mensen vragen wat de grootste uitdaging is voor de JEX Technology Group, of juist vragen wat er nou zo leuk is aan werken bij JEX, dan is mijn antwoord hetzelfde. De...
Op mijn 17e solliciteerde ik voor een functie waar een aantal dingen fout gingen. Zo moest ik tot twaalf uur ’s avonds werken, wat tot mijn verbazing als 17-jarige wettelijk niet mocht. Ik ben toen zelf op onderzoek uitgegaan en de wet in gedoken....
Het vinden van personeel is soms als zoeken naar een naald in een hooiberg. Een “wanted”-poster ophangen is allang geen optie meer in jouw west end town. En een “howdy” als berichtje sturen op LinkedIn werkt ook niet meer om de aandacht van...
Vragen: clientsupport@jex.nl
010 300 7869
Bereikbaar van 08:00-17:30 (ma t/m vr)
voor algemene vragen
en assistentie
JEX.nl BV
Honingerdijk 70-80
3062 NW Rotterdam
Nederland