Skip to content

clock 1 min leestijd

In de media

Werf&: Interview met Nick Hillebrand, Algemeen Directeur JEX

Als softwareleverancier voor de uitzendmarkt bouwde JEX grote bekendheid op. Maar de ambitie gaat veel verder dan dat, zegt CEO Nick Hillebrand in een interview met Werf&. 

“We hebben echt bureaus die in 1,5 jaar van 1.000 naar 8.000 gewerkte uren in de week zijn gegroeid, simpelweg omdat ze echt naar onze data-analyse luisteren. Er zijn er ook veel, die zijn heel dwars. Dat mag, dat was ik vroeger ook. Maar hoe meer je met ons samenwerkt, hoe beter ik je kan helpen. Genoeg bureaus die daar al het bewijs van kunnen laten zien.” 

Lees hier het hele interview van Nick op Werf&.

Highlights

  • “Wij zien nog steeds een stijging van het aantal gewerkte uren." 
  • We hanteren niet voor niets het motto: We Empower Growth. En dat doen we dus ook echt.  
  • “Uitzendbureaus hebben bij ons minder last van klappen in de markt. 
  • Onze filosofie is: geen maatwerk in het product, maar wel maatwerk in de service.  
  • We hebben echt bureaus die in 1,5 jaar van 1.000 naar 8.000 gewerkte uren in de week zijn gegroeid, simpelweg omdat ze echt naar onze data-analyse luisteren.