Vind hier de meest gestelde vragen over JEX Backoffice en het portaal.

Handleiding: Werknemer toevoegen

Om een werknemer toe te voegen aan het JEX Backoffice portaal, volg je de volgende stappen:

 

Klik op een afbeelding om deze te vergroten en nog een keer op de afbeelding om deze weer te verkleinen.

 

Stap 1

Klik in het linker menu op 'Werknemers' om het overzicht van jouw werknemers te openen.

Stap 2

Boven het geopende overzicht van jouw werknemers vind je rechts de button 'Werknemer toevoegen'. Klik hier om een nieuwe werknemer aan te maken.

Clickable Image 1

Stap 3

Kies de soort werknemer uit het keuzebalkje.

Stap 4

Vul alle basisgegevens in (BSN-nummer, nationaliteit, etc.) en kies of de ET-regeling van toepassing is op de betreffende werknemer.

Clickable Image 1

Clickable Image 2

Stap 5

Vul alle werkgegevens van de werknemer in.

Stap 6

Geef aan of je de werknemer wekelijks of vierwekelijks wilt uitbetalen.

Stap 7

Geef aan of er sprake is van opvolgend werkgeverschap. 

Stap 8

Vul alle nodige contractgegevens in.

Stap 9

Vul de bankgegevens in van de uitzendkracht en upload een kopie van de bankpas.

Clickable Image 1

Stap 10

Voeg de rest van de documenten van de werknemer toe (voor- en achterkant van het ID).

Stap 11

Klik op 'Opslaan' om de werknemer op te slaan. Het aanmaken van de werknemer in het JEX Backoffice portaal is dan definitief. Wil je de werknemer later nog eens checken of wijzigingen aanbrengen? Klik dan op 'Concept opslaan'.

Clickable Image 1

Stap 12

Wanneer je de werknemer hebt opgeslagen, wordt het contract automatisch verstuurd naar de werknemer via de AFAS Pocket app.

Ben je er met bovenstaande informatie nog niet helemaal uitgekomen? Neem dan contact op met onze Client Support via clientsupport@jex.nl of telefonisch op werkdagen van 8:00 – 17:30 via 010 – 300 7869. 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze kennisbank geeft antwoord op veelgestelde vragen.
Informatie niet gevonden? Bel of mail ons.