Vind hier de meest gestelde vragen over JEX Backoffice en het portaal.

Handleiding: opdrachtgever toevoegen

Om een opdrachtgever toe te voegen aan het JEX Backoffice portaal, volg je de volgende stappen:

Klik op een afbeelding om deze te vergroten en nog een keer op de afbeelding om deze weer te verkleinen.

Stap 1

Klik in het linkermenu op 'Opdrachtgevers' om het overzicht van jouw opdrachtgevers te openen.

Clickable Image

Stap 2

Boven het geopende overzicht van jouw opdrachtgevers vind je rechts de button 'Opdrachtgever toevoegen'. Klik hier om jouw nieuwe opdrachtgever aan te maken.

Clickable Image

Stap 3

Vul het KVK-nummer van de opdrachtgever in. De bedrijfsgegevens worden automatisch ingevuld na het vinden van jouw bedrijf.

Clickable Image

Stap 4

Klik op 'Volgende' wanneer deze bedrijfsgegevens zijn opgehaald.

Clickable Image

Stap 5

Vul de facturatiegegevens in waarnaar alle (toekomstige) facturen toegestuurd moeten worden.

Stap 6

Klik op 'Opslaan' om de opdrachtgever op te slaan in het portaal.

Clickable Image

Ben je er met bovenstaande informatie nog niet helemaal uitgekomen? Neem dan contact op met onze Client Support via clientsupport@jex.nl of telefonisch op werkdagen van 8:00 – 17:30 uur via 010 – 300 7869. 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze kennisbank geeft antwoord op veelgestelde vragen.
Informatie niet gevonden? Bel of mail ons.