Handleiding: Zzp’er toevoegen 

Om een zzp’er toe te voegen aan het JEX Backoffice portaal, volg je de volgende stappen: 

Stap 1 

Klik in het linker menu op ‘Zzp’ers’ om het overzicht van jouw werknemers te openen. 

 

Stap 2 

Boven het geopende overzicht van de zpp’ers, vind je rechts de button ‘Toevoegen’. Klik hierop om het formulier te openen. 

 

Stap 3 

Vul het KVK-nummer in en de gegevens van het bedrijf worden opgehaald. Controleer goed of deze kloppen. 

 

Stap 4 

Upload het document van de aansprakelijkheidsverzekering. 

Stap 5 

Vul de bankgegevens in. 

 

Stap 6 

Vul de persoonsgegevens in. 

Stap 7 

Upload de voor- en achterkant van het ID-bewijs. 

Stap 8 

Klik ‘EU-medewerker’ aan als de zzp'er in het buitenland gaat werken. 

Stap 9 

Als de zzp’er in het buitenland gaat werken, voeg dan de A1 verklaring toe. 

Stap 10 

Klik op ‘Opslaan’ om de zzp’er op te slaan. Het toevoegen van de zzp’er in het JEX Backoffice portaal is dan definitief. Wil je de zzp’er later nog eens checken of wijzigingen aanbrengen, klik dan op ‘Concept opslaan’. 

 

 

Ben je er met bovenstaande informatie nog niet helemaal uitgekomen? Neem dan contact op met onze Client Support via clientsupport@jex.nl of telefonisch op werkdagen van 8:00 – 17:30 via 010 – 300 7869.