Vind hier de meest gestelde vragen over JEX Backoffice en het portaal.

Handleiding: zzp’er toevoegen

Om een zzp’er toe te voegen aan het JEX Backoffice portaal, volg je de volgende stappen: 

Klik op een afbeelding om deze te vergroten en nog een keer op de afbeelding om deze weer te verkleinen.

Stap 1

Klik in het linker menu op 'Zzp'ers' om het overzicht van jouw zzp'ers te openen.

Stap 2

Boven het geopende overzicht van jouw zzp'ers vind je rechts de button 'Zzp'er toevoegen'. Klik hier om een nieuwe zzp'er aan te maken.

Clickable Image 1

Stap 3

Vul het KVK-nummer van de zzp'er in. Controleer of de automatische gegevens die het portaal invult kloppen en vul deze aan waar nodig.

Stap 4

Vul de contactgegevens van de zzp'er in. 

Clickable Image 1

Stap 5

Vul de facturatiegegevens van de zpp'er in.

Stap 6

Vul de verzekeringsgegevens van de zpp'er in.

Stap 7

Vul de bankgegevens in van zzp'er.

Stap 8

Klik op 'Volgende'.

Clickable Image 1

Stap 9

Vul de persoonsgegevens van de zzp'er in.

Stap 10

Klik op 'Opslaan' om de zzp'er op te slaan. Het aanmaken van de zzp'er in het JEX Backoffice portaal is dan definitief. Wil je de zzp'er later nog eens checken of wijzigingen aanbrengen? Klik dan op 'Concept opslaan'.

Clickable Image 1

Ben je er met bovenstaande informatie nog niet helemaal uitgekomen? Neem dan contact op met onze Client Support via clientsupport@jex.nl of telefonisch op werkdagen van 8:00 – 17:30 via 010 – 300 7869. 

Niet gevonden wat je zocht?

Onze kennisbank geeft antwoord op veelgestelde vragen.
Informatie niet gevonden? Bel of mail ons.